Lepšie raz vidieť Toastmasters, ako stokrát o nich počuť

 
banner-toastmasters-pr-kampan res50Členovia rečníckeho klubu Slovenskí Toastmasters so sídlom v Bratislave sa rozhodli v spolupráci s propagačným portálom PROMOSPRAVY.sk a ďalšími mediálnymi partnermi zorganizovať 
PR kampaň pod názvom Lepšie raz vidieť Toastmasters, ako stokrát o nich počuť. Cieľom akcie je na septembrových stretnutiach klubu natočiť na kameru pripravené prednesy, spracovať videá, publikovať ich a zdieľať na internete, aby sa čo najviac ľudí naučilo umeniu reči, počúvania a myslenia.Kampaň Lepšie raz vidieť Toastmasters, ako stokrát o nich počuť prebieha s podporou facebook stránky Slovenskí Toastmasters, dole uvedených mediálnych partnerov a formou dvoch súťaží: štatisticky najsledovanejšie video, divácky najlepšie video. Prvá súťaž je naplánovaná na štyri kolá (5. až 18. september, 11. až 25. september, 19. september až 2. október, 25. september až 9. október) a v druhej rozhodnú diváci hlasovaním o najlepšie video (od 10. do 17. októbra 2013).


Zo štyroch kôl sa vyberie najsledovanejšie video podľa výsledného počtu kliknutí a následne bude záverečné hlasovanie o najlepšie video. Bude prebiehať 7 dní tak, že osoby (mimo rečníkov) vyplnia na PROMOSPRAVY.sk online formulár a dajú svoj divácky hlas (červené okienka v súťažnej tabuľke) iba jednej pripravenej reči. Na večernom stretnutí klubu dňa 17. októbra 2013 hlavný organizátor PR kampane oznámi výsledky súťaže o najlepšie video a jeho tvorcovia plus jeden vylosovaný spomedzi hlasujúcich získajú od neho ocenenia.